6+1 Λόγοι που Επιχειρήσεις Εστίασης Χρειάζονται Ιστότοπο

May 27, 2021

ΜΠΟΥΦΕ

0

0

0

Μια ιστοσελίδα είναι το κύριο σπίτι ενός εστιατορίου στο διαδίκτυο. Είναι το μέρος που οι πελάτες θα αναζητήσουν πρώτα προκειμένου να πάρουν πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Επίσης είναι ο κύριος τρόπος με τον οποίο οι νέοι πελάτες που αναζητούν επιλογές όταν πεινάνε θα μάθουν για εσάς.

Η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας επιχείρησης εστίασης έχει μια σειρά από αναμφισβήτητα οφέλη.

1. Ένας ιστότοπος δείχνει κύρος.

Για κάθε τύπο επιχείρησης, πολλοί καταναλωτές βλέπουν έναν ιστότοπο ως σαφές σημάδι ότι η επιχείρηση είναι καθιερωμένη και αξιόπιστη. Το να μην έχεις ιστοσελίδα μπορεί να σε κάνει να φαίνεσαι ερασιτέχνης ή ακόμα και πρόχειρος. Ένας ιστότοπος εστιατορίου που φαίνεται επαγγελματικός και παρέχει ακριβείς πληροφορίες δείχνει στους πιθανούς πελάτες ότι διευθύνετε μια αξιόπιστη επιχείρηση.

2 .Ένας ιστότοπος διευκολύνει την εύρεση της επιχείρησης σας.

Όταν κάποιος ξυπνά πεινασμένος και πληκτρολογεί 'brunch κοντά μου' στο κινητό ή στον υπολογιστή του, θα δει μόνο αποτελέσματα που έχουν διαδικτυακή παρουσία. Εάν δεν έχετε καθόλου ιστότοπο για την επιχείρηση σας, θα εμφανίζεστε λιγότερο συχνά σε σχετικές αναζητήσεις. Και τις φορές που εμφανίζεστε, όταν οι χρήστες βλέπουν ότι δεν υπάρχει σύνδεσμος ιστότοπου στην καταχώρησή σας στο Google, μπορεί να μεταβούν σε μια επιλογή που έχει έναν ιστότοπο που τους διευκολύνει να μάθουν περισσότερα για την επιχείρηση.

3 . Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν στο μενού σας.

Πριν δεσμευτούν σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα, το κοινό θέλει να μάθει περισσότερες πληροφορίες για αυτό. Όταν το μενού σας βρίσκεται στο διαδίκτυο, διευκολύνετε τους πιθανούς πελάτες να αναθεωρήσουν τις επιλογές τους και να αποφασίσουν τι τους αρέσει περισσότερο.

Η παρουσία του μενού σας στο διαδίκτυο είναι χρήσιμη για όλους, αλλά γίνεται ιδιαίτερα σημαντική για πελάτες που έχουν τροφικές αλλεργίες ή είναι ιδιαίτερα επιλεκτικοί στο φαγητό τους. Για παράδειγμα, κάποιος που δεν μπορεί να φάει γλουτένη πρέπει να γνωρίζει πριν επιλέξει την επιχείρησή σας αν υπάρχει κάτι στο μενού που μπορεί πραγματικά να φάει.

Εάν το μενού σας δεν είναι διαθέσιμο για να το κοιτάξουν εκ των προτέρων, αυξάνετε τις πιθανότητες να αντιμετωπίσετε δυσαρεστημένους πελάτες που εμφανίζονται πεινασμένοι και δεν μπορούν να φάνε (ή δεν θέλουν) τίποτα που έχετε να προσφέρετε.

Extra tip: Σε όποια μορφή και αν φορτώσετε το μενού σας, βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί καλά στο κινητό! Πολλοί άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις για το πού να φάνε ενώ βρίσκονται εν κινήσει

4 . Μπορείτε να προβάλλετε ελκυστικές εικόνες των προϊόντων σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό σας για να δείξετε πόσο απολαυστικά φαίνονται τα πιάτα σας. Επωφεληθείτε από το οπτικό μέσο των ιστότοπων για να αναδείξετε τα πιο νόστιμα προϊόντα σας. Το φαγητό που ακούγεται καλό μπορεί να γίνει ακαταμάχητο μόλις οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν μια γεύση από το πώς φαίνεται.

5. Η ηλεκτρονική παραγγελία θεωρείται πλέον δεδομένη.

Ο κύριος τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν πλέον τα προϊόντα ενός καταστήματος εστίασης είναι μέσω διαδικτυακών παραγγελιών. Εάν δεν έχετε ιστότοπο, δε δίνετε στους πελάτες σας έναν ολοκληρωμένο τρόπο να παραγγείλουν από εσάς.

Ο καλύτερος τρόπος για να συνεχίσετε τις δραστηριότητές σας κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες έχουν  έναν εύκολο τρόπο για να πραγματοποιήσουν παραγγελίες μέσω του ιστότοπού σας.

Η δημιουργία του δικού σας συστήματος λήψης ηλεκτρονικών παραγγελιών μέσω ενός ιστότοπου μπορεί επίσης να σας σώσει από μια εξάρτηση από υπηρεσίες παράδοσης τρίτων που συχνά κρατούν αρκετά μεγάλη προμήθεια από τα κέρδη σας.  

6. Μπορείτε να μοιραστείτε τις διαδικασίες ασφάλειας.

Στην εποχή του COVID-19, ένα μεγάλο πράγμα που αναζητούν οι καταναλωτές είναι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε για να διατηρήσετε τους πελάτες και τους υπαλλήλους ασφαλείς.

Ένας ιστότοπος σας δίνει την ευκαιρία να ενημερώσετε το κοινό σας ότι παίρνετε στα σοβαρά τις προειδοποιήσεις σχετικά με τον ιό και ότι εφαρμόζετε προσεκτικά τις διαδικασίες για τη μείωση του κινδύνου όσο το δυνατόν περισσότερο. Επίσης σας δίνει τη δυνατότητα να περιγράψετε με σαφήνεια τους κανόνες που περιμένετε από τους πελάτες να ακολουθήσουν για να κρατήσουν τους άλλους ασφαλείς, όπως να φορούν μάσκα ή να τηρούν τις αποστάσεις κατά τη διάρκεια παραλαβής της παραγγελίας τους.

7. Μπορείτε να αυξήσετε τις ροές εισοδήματος.

Ένας ιστότοπος εστιατορίου θα υπάρχει ως επί το πλείστον για να προωθήσει το φαγητό σας, αλλά δεν χρειάζεται να σταματήσετε εκεί. Οποιοσδήποτε ιστότοπος εστιατορίου με λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την πώληση άλλων προϊόντων. Μπορείτε να προωθήσετε δωροκάρτες στον ιστότοπό σας ή ακόμα και να πουλήσετε αντικείμενα με την επωνυμία σας. Θα μπορούσατε ακόμη και να πουλήσετε ένα kit από όλα όσα χρειάζεται ένας πελάτης για να πραγματοποιήσει κάποια από τα πιάτα ή τα ροφήματα του  μενού σας.

Δημιουργήστε την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας ΣΗΜΕΡΑ

Ο χώρος της εστίασης είναι ιδιαίτερα δύσκολος και ανταγωνιστικός. Ιδιαίτερα στη δύσκολη αυτήν περίοδο που διανύουμε, η επιτυχής λειτουργία ενός καταστήματος εστίασης είναι αρκετά δύσκολη. Η δημιουργία ενός ιστότοπου είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε προκειμένου να κρατήσετε βιώσιμη την επιχείρησή σας.